Wil je bijdragen aan dit blog?

Beste PRODAS-collega’s,

In januari ben ik dit blog gestart om jullie op de hoogte te houden van het project Prodas21 en ontwikkelingen rondom onderwijs en ict in het algemeen. Ik heb Rian Aarts van de Mariaschool in Someren gevraagd om mee te gaan bloggen. Haar eerste blog over Klasbord is inmiddels een feit. Ik zou het leuk vinden als er nog meer collega’s een keer een gastblog willen verzorgen. Vind je dit ook leuk, mail me dan even en ik zorg dat je een uitnodiging krijgt. Op deze  manier kunnen we de mooie dingen die er op de PRODAS-scholen (gaan) gebeuren gemakkelijker met elkaar delen.

Tessa van Zadelhoff

delen

 

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. mengelbertink schreef:

    Dat is leuk  Grts Mieke

    Met vriendelkjke groet, Mieke Engelbertink Verzonden vanaf Samsung Mobile

Geef een reactie

